usch!

här sitter jag vi datorn som vanligt, och har precis ätit upp min frukost som bestod av en limpa macka med skinka, ett glas fruktsoppa (mums)  en banan, en bulle & ett tomatplommon,
är ju sjuk, kan knappt gå utan att nästan falla ihop.

i går kändes som värsta dan i mitt liv, när vi skulle äta lunch i skolan fick jag plötsligt lite ont i magen, men trodde det bara var fisken(eftersom jag inte kan äta fisk) sen när jag kommit ut ur matsalen vart det bara värre, så var tvungen att sätta mig ner, för jag kunde värkligen inte stå upp, mådde så himla illa, att jag vart helt snurrig,  och var tvungen att låna curres mobil för att ringa mamma så hon kunde hämta mig, så kom hon efter cirka 10 minuter ungifär, fick åka postbil med dörren öppen ungifär halva vägen för jag höll på att spy, sen var jag hemma runt 12 ungifär & mådde skit, la mig i sängen och somnade vid 13.00 och vaknade runt 16.00, av att Isak ringde på dörren, sen låg ja kvar i sängen och läste tidningar,  mamma kom in med ett glas yoghurt,, sen somnade jag om, sen när jag vaknade mådde jag mkt bättre, men va skit hungrig, sen satt jag och tittade på Idol 2008, somnade i sängen vid 23.00 typ, och vaknade idag runt 9- 9.30 av att mamma kom hem med frukosten, men nu ska jag nog gå och lägga mig så ja inte svimmar av solen( får huvudvärk av solen+ att jag är väldigt snurrig) God natt(eller vad ska man säga?) haha kl är ju bara 12. ;)

skriver mer i morgon tror jag ska nog inte gå till skolan då.
 
Puss och smek sänglek RosaBrunett <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0