skolan

nu börjar man alltså i Falkberg :/
ska gå kl 9 med emma och möta jennifer i korsningen :)
så ska jag gå med dom och möta mikis på skolgården

det här sommarlovet har varit boooring förutom när vi var i Ramsvik(bohuslän) så jävla fint det var där, bortsätt från brännmaneterna som jag var livrädd för :/  runt 32 grder varmt varje dag typ.

sen har jag ju ridit och varit på kollo och varit med kompisar, och varit på grönan och liseberg
men föredrar liseberg, åkte allt höll på att spy typ så jag inte kunde åka mer :D haha
sen har jag ju såklart badat, och lite annat som jag inte kommer ihåg :)


juste jag hatar verkligen min längd :(:(:(:(:(:(:(
är 1.70 typ och är 12 år :/ inte kul direkt

menmen nu ska jag äta frukost och klä på mig

XoXo RosaBrunett ni vet att ni älskar mig

ps, kan inte lägga in bilder :(

Kommentarer
Postat av: emma

jag har vart på grönan bara , men jag har vart på kollot & på ridläger :D haha det är meejj hon ska möta :D haha, hoppas skolan är bra, men det är inte kul att vara lång :S

2008-08-19 @ 08:43:03
URL: http://boring.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hehe, nä inte ett dugg kul att vara lång :/

2008-08-19 @ 08:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0